15 Ekim 2011 Cumartesi

En iyi format recovery/ Veri kurtarma Programı

Bir süre easyRecovery kullandım. Elimdeki bilgisayarın HDD'de bozukluk vardı ve o bozuk bölümü geçip taramayı tamamlayamadı. Ardından  OOFormatRecovery Programını denemdim, o da başarısız kaldı.
İstediğim sonuca varamadım. Sonra araşştırmalarımda Recuva diye bir programı denedim. O da istediğim başarıyı vermedi. Bir Excel dosyasına ulaşmam gerekiyor format atılmış bir bilgisayardan ama o da kurtaramadı.

En son olarak UnDelete Programını denedim. sonunda dosyayı istediğim gibi kurtarabildim. Birkaç resimde de test ettim resimleri tümüyle kurtaramadığını gördüm. Yani resimlerin bir kısmı kurtarılmış bir kısmı siyah. ama bunu boyutu çok yüksek olan resimlerde yapmış mesela 5-8MB'lık resimlerde.

Undelete programının arayüzü çok da basit değil. Kullanım olarak biraz uğraştırıyor. Yine de bilgilerinizi kurtaracağına inanacağınız bir program.

Programı görebileceğiniz ve indirebileceğiniz site: http://www.active-undelete.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder